onsdag den 27. februar 2013

Er der nogen......???

Wiiiiii - her er liv!!!!!!

Man skulle ikke tro det, men jo jo - jeg er her endnu.
Er bare ikke særlig god til at få blogget.

MEN, jeg har været kreativ! Måske er det solen som har gjort det - det har været så skønt med et lille
strejf af noget der minder om forårs sol her de seneste dage. Selvom der stadg er mega koldt!

Men, jeg trænger bare til FORÅÅÅÅÅRR!!


Jeg har lavet er layout af Noah´s 2 kusiner. Billeder fra et par somre siden hvor vi grillede skumfiduser.
Det var helt sjovt at scrappe i pige farver :o)






Jeg har lavet små kuverter af madpapir - en ide jeg fik da jeg sad og surfede på diverse scrap gallerier.
Der er scrap aften i aften, jeg må desværre blive hjemme da JB er på virksomhedsbesøg i Tyskland.
Så Noah og jeg skal hygge og ned og hente "Burger" til aften, det er Noah´s livret :o)

Go dag til dig  :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar