tirsdag den 10. juli 2012

Tid til at lave lidt kort

Sådan ser mine ben ud lige pt.
Blev opereret i mit venstre ben i torsdags - så nu står den på 14 dages afslapning og "ro-på" - og det har givet mig tid til at lave nogle kort!!!


Her er det et par meget enkle kort lavet med nogle skabeloner som jeg købte da vi havde købe/bytte dag i scrap klubben.


Her et kort med mere farve.
Ide efter et kort jeg har set på Two Peas in a Bucket - der er rigtig mange flotte kort.


I uge 26 var var vi en tur på Mallorca.
Åhhhhhhhhhhhhh - det var skønt.
Der var dejlig varmt - og vi hyggede, slappede af, spiste is, go mad og badede det meste af dagen :-)
Lige en ferie efter vores smag og lige hvad Noah osse havde brug for.
Bare slappe af og have tid med mor & far!

Go dag fra Lone.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar